جلسه کمیته هماهنگی تبلیغات پذیرش مهرماه 99 دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد: جلسه کمیته هماهنگی تبلیغات پذیرش مهرماه99 با حضور سرپرست محترم دانشگاه علمی کاربردی استان و رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.
دکتر جعفری در ابتدای این جلسه گفت: اطلاع رسانی پذیرش برای نیم سال اول سال تحصیلی 400-99 برای دانشگاه اهمیت ویژه ای دارد و به همین منظور تمامی رؤسای محترم مراکز باید با همفکری و تبلیغات اثر بخش و هدفمند تمام تلاش خود را بکار بگیرند
وی گفت: هدف از تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی فقط جذب مخاطب نیست، بلکه هدف اصلی معرفی و شناساندن زمینه های آموزشی مهارت محور و ایجاد تحول در زندگی شغلی هر فرد می باشد که در این زمینه میتوان از دانشجویان کارآفرینی که فارغ التحصیل همین دانشگاه بوده و هم اکنون نیز در بازار مشغول کسب درامد هستندکمک گرفت.
دکتر جعفری در ادامه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی واحد استانی ارائه نمود و از روسای مراکز آموزش علمی کاربردی خواست که از این ظرفیت بوجود آمده جهت معرفی مرکز و رشته های خود استفاده نمایند و پر قدرت تر از قبل نسبت به تبلیغات پذیرش مهرماه 99 اقدام نمایئد.
استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بکارگیری دانشجویانی که در این زمینه فعال و خلاق هستند . استفاده از پتانسیل صدا وسیمای مرکز استان ، هماهنگی با سازمان سیما و منظر شهرداری استان جهت نصب تبلیغات محیطی، تعامل با سازمان فرهنگی ورزشی تفریحی شهرداری جهت استفاده از فضای پارک ها ازجمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
جمعه 07,فوریه,2025